Producător

Denumirea Sempre Sano este un brand al Sempre Sano SRL, cu sediul social in str Teofil nr. 15, Bucuresti, Sector 2, si cu Punct de lucru in strada Calarasilor nr 153, cu autorizatie de productie alimentara eliberata de DSV, nr , seria. CUI RO 10220992, J 40 17871/2017.

Tarife si taxe

Tarifele afisate pe site sunt in RON si contin TVA, ele includ costurile preparatelor precum si a ambalajelor de unica folosinta in care sunt livrate. Costurile de transport sunt suportate in integralitate de client si pot varia de la 10 lei la 24 lei in functie de zone, livrarea in Bucuresti fiind 10 lei si cu posibilitatea de a ridica gratuit produsele de la punctul de lucru, cu un telefon sau programare in prealabil. Daca la aceeasi comanda exista mai multe meniuri la aceeasi adresa iar aceste sunt ridicate de catre o singura persoana, intr-un singur loc, taxa de livrare se aplica numai o data.

Produsele si serviciile Sempre Sano

Produsele Sempre Sano sunt comandate si achitate exclusiv prin platforma www.sempresano.ro si pot fi livrate contra cost in Bucuresti precum si imprejurimi in functie de zone, dar se pot si ridica de la punctul de lucru al societatii.

Clientul este obligat sa intoduca datele de contact si de livrare corecte, sa indice corect meniul, numarul de produse precum si intervalul orar standard de livrare. La rubrica observatii se pot indica sau cere anumite exceptii, care se pot rezolva sau nu, in functie de diponibilitatea producatorului sau a persoanei care livreaza, ele nu pot fi cu titlu obligatoriu pentru prestator sau persoana care livreaza.

Comanda se face cu 48 h înainte de livrare.

IMPORTANT!!! Comanda este finalizata si va fi livrata la data si intervalul orar stabilit numai si numai daca clientul va primi mailul de validare a platii de la procesatorul de plata si confirmarea comenzii impreuna cu factura de la Sempre Sano SRL. In cazul platii prin OP este necesara transmiterea catre SC Sempre Sano SRL a dovezii de efectuare a platii la sempresano.comenzi@yahoo.com sau cu un operator al callcenterului nostru.

Declaratii nutritionale ale meniurilor si recomandarile nutritionistului

Acestea au un caracter general si informational si constituie recomandari ale nutritionistului nostru. Lista de alergeni folositi poate fi consultata pe site iar clientul se oblica sa tina cont de acestea sau sa anunte in vederea unei posibile modificari ale retetei care poate fi sau nu realizata. Sempre Sano SRL nu isi asuma vina in cazul in care produsele sale sunt consumate in afara perioadei de valabilitate, nu sunt depozitate conform cu recomandarile, sau sunt folosite fara discernamant, netinandu-se cont de niste particularitile starii de sanatate a utilizatorului final.

De asemenea nu suntem raspunzatori daca din cauze care nu tin de noi, comanda nu este finalizata. Comanda este finalizata si va fi livrata la data si intervalul orar stabilit doar daca clientul va primi mailul de validare a platii si confirmare a comenzii. In cazul platii prin OP este necesara transmiterea catre Sc Lolypop Serv srl a dovezii de efectuare a platii la sempresano.comenzi@yahoo.com sau cu un operator al callcenterului nostru.

Produsele sunt ambulate si transportate la rece in cutii termoizolante, si destinate consumului in maxim 48h de la data productiei indicate pe eticheta, in cazul in care sunt stocate de catre client la temperature de 2-4 grade Celsius.

Drepturi de autor

Toate produsele marca Sempre Sano, meniurile, retetele, calculele nutritionale precum si sugestiile, pozele si materialele grafice sunt proprietate ale Sempre Sano SRL si nu pot fi folosite decat cu acordul exprimat in prealabil, explicit al societatii noastre.

Folosirea necorespunzătoare a platformei sau a produselor/serviciilor pe care le comercializam
In cazul in care produsele noastre nu sunt depozitate conform sau nu sunt preluate si depozitate la rece in cel mai scurt timp, nu ne asumam pagubele provocate de alterarea produselor din cauza unei proasta manipulare a lor de catre client. De asemenea nu se vor lua in considerare plangeri ulterioare despre continutul sau mentinerea produselor in afara termenului de garantie. Prestatorul se oblige sa mentina probe doar pe parcursul perioadei de valabilitate ale produselor.

Sempre Sano SRL nu se face raspunzatoare in cazul in care sunt introduse eronat datele de contact sau livrare si nu se respecta disponiblilitatea preluarii meniurilor de catre client in intervalele standard de livrare.

Sempre Sano SRL are dreptul de a modifica datele de pe site sau conținutul acestuia fără vreo notificare prealabila a utilizatorilor, dreptul de a publica/șterge anumite comentarii sau conturi ale utilizatorilor, dar și de a impune acestora o serie de obligații (ex.: de a nu furniza informații false, de a nu înstrăina contul, de a nu utiliza serviciile în mod necorespunzător etc.).

De asemenea nu suntem raspunzatori daca din cauze care nu tin de noi, comanda nu este finalizata. Comanda este finalizata si va fi livrata la data si intervalul orar stabilit doar daca clientul va primi mailul de validare a platii si confirmare a comenzii. In cazul platii prin OP este necesara transmiterea catre Sempre Sano SRL a dovezii de efectuare a platii la sempresano.comenzi@yahoo.com sau cu un operator al callcenterului nostru.

Politica de returnare

Meniurile nu se pot returna decat in urmatoarele conditii, daca ambalajul sau pachetul este distrus partial sau in totalitate si curierul este notificat pe loc, sau in cazul livrarii unui alt produs in loc de cel comandat precum si daca persoana care livreaza nu se incadreaza cu livrarea in intervalul stabilit si nu ia legatura cu clientul final in vederea gasirii unei solutii de comun acord in vederea livrarii.

Reclamatii

Pentru reclamatii ulerioare se foloseste numarul de call center sau se completeaza o solicitare de restituire sau inlocuire/compensare in cazul in care se dovedeste ca produsele au o problema iar producatorul constata asta la mai multe meniuri, si isi recunoaste culpa, suportand contravaloarea pachetului cat si livrarea.

Politica de cookies si Politica de confidențialitate privind datele cu caracter personal

Pot fi consultate aici si de asemenea comanda nu poate fi acceptata fara acordul prin bifarea casutei ce certifica faptul ca acestea au fost consultate.

Soluționarea litigiilor

Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. De asemenea, din 2016 funcționează și SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor), iar pentru a evita amenzi din partea ANPC este necesar să faci trimitere la această platforma de soluționare on-line a litigiilor rezultate din tranzacționarea on-line, platforma o găsești aici.

In cazul constatarii unor abateri la produsele si livrarile declarate, in termenii si conditiile declarate clientul poate face reclamatie la www.anpc.ro cu referirea la dreptul utilizatorului de a informa această autoritate despre eventualele nemulțumiri la adresa produselor/serviciilor tale.